פחות בשר

-

יותר בריאות

התוכנית לתזונה מאוזנת

תמיד רציתם לאכול אוכל יותר טעים ובריא, ופחות בשר ומזון מעובד? אנחנו כאן בשבילכם! בתכנית שלנו תקבלו המלצות למתכונים, טיפים לשמירה על המשקל, והכל בליווי של תזונאיות קליניות ובחינם! 

לזניה טבעונית
מוקפץ טעים ירקות וטופו | צילום ראובן אילת
מלאו את הפרטים כאן ובקשו להצטרף לקבוצה
שנת לידה
מאשר/ת את תנאי השימוש
מלאו את הפרטים החסרים בשדות החובה להמשך!
כן! אני רוצה להתחיל בשינוי היום
*שימו לב, התוכנית אינה מיועדת לצמחונים וטבעונים
עוד 5 שאלות קטנות וסיימנו!
1 איך שמעת על האתגר?
לפני שמתחילים
4 מדוע החלטת להצטרף לאתגר22+? מה מטרתך?
חובת אישור הורים!
אם הורייך לא יאשרו את השתתפותך, לא נוכל לצרף אותך לאתגר
ברצוננו לשלוח להוריך אימייל הכולל מכתב מתזונאית, הסברים על טבעונות ומתכונים:
ברצוננו לידע את הוריך כי הצטרפת לאתגר ולשלוח להם אימייל הכולל מכתב מתזונאית, הסברים על טבעונות ומתכונים:
אימייל ההורים/הורה
* אם אין כתובת אימייל, אנא מלאו במקום המייל את הכתובת בבית, וגם את מספר הטלפון של אחד ההורים או של שניהם

אנא המתן

5 על מנת שנוכל להערך מיטבית ניתן לבחור 1-2 תגיות
מעדיפ/ה להתחיל בהפחתת בשר (מסלול מעיפים את העוף) מסלול הורים אוכלים בחוץ בריאות
עסוקים ואוכל מהיר חו"ל סטודנטים חיילים
הריון והנקה (נשים בלבד) ספורט/בניית שריר רוצה להוריד במשקל/נטייה להשמנה
נטייה לירידה במשקל רגישות לגלוטן
יהדות - דת ומסורת בעיה רפואית הקשורה לאכילה/עיכול (פרט/י בהערות)
הערות

אנא המתן

 
האתגר מיועד לגילאי 14 ומעלה.
אבל אנחנו כאן בשבילכם! אנונימוס מציעה יעוצים תזונתיים עם דיאטנית קלינית ב-40 ש"ח בלבד לבני נוער! להרשמה ופרטים לחצו כאן
לסיום ההרשמה עברו לקבוצת הפייסבוק
לאחר המעבר לקבוצה, אל תשכחו להקליק על Join Group ונצרפכם לקבוצה

3 סיבות לעשות שינוי

ארגוני הבריאות הגדולים בעולם ממליצים להפחית את צריכת הבשר כדי למנוע מחלות לב, סוכרת וסרטן. ארגון הבריאות העולמי מגדיר בשר מעובד כמו פסטרמה ונקניקיות כמסרטן ודאי. בשר עוף מכיל זיהום צואתי וסלמונלה בעקבות תנאי התברואה הירודים במשחטות. בתכנית תלמדו איך להכין ארוחה משביעה ללא בשר.

משפחה טבעונית | אתגר 22

מה קורה בתוכנית שלנו?

מצטרפים לקבוצה סודית בפייסבוק עם עוד אנשים שמעוניינים לעשות שינוי תזונתי ממש כמוכם. הימים הראשונים מוקדשים להכנה, קניות והכרות. לאחר מכן מתחילים שבועיים של תכנית לתזונה מאוזנת. בכל יום מקבלים אתגר יומי או טיפ קטן במיוחד בשבילכם. למשל:

  • איך להכין אוכל בריא ומשביע במהירות ובקלות?
  • מה לתת לילדים לאכול במקום שניצל תעשייתי?
  • איך להכין סנדוויץ' מנצח מהצומח?

נתקלתם בשאלה או בבעיה? צוות מדריכים מעולה ישמח לענות לכם (כמעט) 24/7.

לא בטוחים אם אתם אוכלים מספיק חלבון וברזל? רוצים לדעת מה לאכול אחרי אימון? רוצים לרדת במשקל? תזונאיות קליניות מוסמכות, המתמחות בתזונה טבעית מהצומח, יתנו לכם מענה לכל השאלות.

תגובות

תגובות